قرار شبانه!

قرار بود این چند روز را در جوار مامانی و بابایی باشیم...


قرار بود این چند را به شهر مامانی اینا رفته و رفع دلتنگی کنیم...


قرار بود این چند روزی که یک غذای درست و درمان در خانه مان پیدا نمی شد را با چلو خورشت های مامانی جبران کنیم...


قرار بود به آن دیار برویم و خانواده ببینیم و عمه ای و ...


قرار بود برویم و من خستگی این یک هفته مریض داری و نازکشی و بچه داری را دربیاورم و کمی ناز بکنم و نوازش و آغوش مادری ببینم...


قرار بود برویم و آبی زیر پوستم بدود...


قرار بود..

قرار بود...


خیلی قرار ها میگذاریم و نمی شود... این هم نشد!

من ماندم و لحظاتی در ابتدا بغض آلود و غمگین...

...

اما امروز بار دیگر فهمیدم هیچ کار خدا بی حکمت نیست... قسمت من شاید امشب و در این شب بزرگ، همینجا بود... تهران و در کنار رفقایی از جنس دانشگاه و هنر و اهل دل و با صفا...


شاید بشود تا صبح بیدار باشیم و دست به دعا ببریم...و فقط این یک شب را برای "او" دعا کنیم...


خدا کند که بشود...

خدا کند سر قرار حاضر بشویم...


امشب...

شب سبز دعای فرج...





+ عیدتون مبارکـــــــــ و التماس دعا رفقای نازنینم:-*


++ عکس از وبلاگ صحرای عزیزم... آره صحرا جان! روزی دنیا عاقبت به خیر می شود...



نظرات 13 + ارسال نظر
گلابتون بانو شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 00:07 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

وای خوش به حالت
نمی دونی چه قدر دلم احیا و دعا می خواست اون شب...
قبول باشه. انشاالله که ما رو هم دعا کردی.

عزیزممم...نیتش رو داشتیی او.ن مهمه

yedoneh جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 22:18

درسته!هیچ کار خدا بی حکمت نیست.
وقتی تو فکر و ذهنت چیزایی رو تصر میکنی و به میبافی،یدفه یطوری میشه که اون نشه.
انشالله که هرچی خیره نصیب هممون بشه
برام دعا پرنیا جان که اتفاق خوبی برام بیفته و از این درگیری ذهنی خلاص بشم.

ایشالا خیره عزیزممم...الهی درگیری هات اروم شه

نگین جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 19:37 http://www.smile-world.blogsky.com

عیدِ تو هم مبارکککک :*
امیدوارم خیلی زود برات پیش بیاد بری پیشِ خونواده

ایشالا تصمیم گرفتم برممم تا خدا چی بخوات

هدی جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 18:02

سلام عیدتون مبارک

ممنون گلممم

امیکا جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 14:24 http://pure-moments.blogfa.com

امیدوارم مثه سابق تو وبلاگت زندگی در جریان باشه... شاید منم به ذوق اومدم.
التماس دعا.... لحظه هات پر برکت

ممنون امیدوارم عزیزمم...
بنویس گلم..بنویسی ذوقشم میات

نیکو جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 11:39

به من می گفتی بیا بلاگفا خودت رفتی بلاگ اسکای؟!!
ای روزگار! وایسا برگردم از این دوره ی فشرده ام! کلی حرف دارم.

3 شنبه یونی امتحان دارم
4 شنبه کنکور معماری
5شنبه کنکور معماری داخلی
برام دعاااااااااا کنید

منن؟؟؟ مطمئنی گلم؟؟ اردی نبوده احیانا عزیزکم؟
من یادم نمیات همچین توصیه بیهوده ای نری هااااااااااااا:دی

موفقققققققق باشی عزیز دلممم زودی برگردددد دلم برا کامنتات تنگیدههه

نیلوفرانه جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 04:51 http://yasmangula.blogfa.com

مبارکه منزل جدید...چه بوی رنگی هم میاد...چه خوب گفتی که یه امشب رو فقط برا او دعا کنیم...

عهه پنجره ها رو باز کردم بو بره هنو نرفته؟:دی

سارا(خلوت انس) پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 20:44

سلام آبجی :)
التماس دعااااا
عیدت مبارک باشه

حاجت روا گلکممم

فاطمه پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 19:14 http://shahrah-88.blogfa.com

عزیزممممم قبول باشه همه ی دعاهات !

+ مبارک باشه خونه نو !

به به فاطمه نازنینممم:-*

خالهـ نفیـ3 پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 18:31

خوش بگذره عزییییزم ...عیدت مبارک :×

ممنون عزیز دل

آلما پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 17:08

اگه لایق درگاهش باشیم چشم دعا میکنیم
شما هم لطفا ما رو تو ربناهاتون یاد کنید ...خیلی خیلی نیاز دارم
این جور شبای خاص تو دانشگاه صفای دیگه ای داره ..یادش بخیر اون روزایی که تهران دانشجو بودم و چنین شبایی تو مسجد دانشگاه با ........
عیدت مبارک پرنیا !

اره بچه های دانشگاه یه صفایی دارن...خصوصن از نوع هنری

اردی بهشتی پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 16:41 http://tanhaeeeii.blogfa.com

عه پس امشب برنامه داری با بچه های هنر
دوباره عکس خوشگل میذاری برامون(:

بتونم عکس میگیرم... خوب شد یادم انداختی:دی

zahra پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 16:17

akheyyyyyyyyyyyyy
are hich karesh b hekmat nis
ajiiiiiiiiiiii eydet mobaraka kheiliiiiiiiiiiii
ma ro ham faramush nakon vaghte doa

نمیدونی چقدددر اولش سخت بود...دلم پر میکشید برای بابایی و مامانی...ولی خدا رو شکر...
ممنون عزیز دلممم شما هم دعامون کن:-*

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.